Julstress

0kommentarer

Jag märker nog av julstressen jag med, man hinner ingenting. Nu har det gått två dagar igen ... jag hinner inte med. Jag har så mycket för mig om dagarna. Vaddå, undrar ni?!! busar mest om ni frågar mamma. Hon vill börja jobba heltid i januari säger hon. Jag öppnar frysen och kollar ofta. Idag stack jag i väg med termometern och lät dörren stå öppen. Dumt,  tyckte mamma. Sen e det ju mycket dra ut saker ur skåp ... ja, de skåpen som inte e spärrade vill säga. Imorse upptäckte jag att tre nya skåp var out of reach för mig. Det blir inte lugnare, jag hittar nya bus och upptäcktsfärder .. t ex så testade jag nya dragskåpet igår och blå skåpet idag.

Just nu vaknade jag och kan inte somna igen. Jag har varit vaken i snart en timme. så jag får väl prova att skriva imorgon istället.

Kommentera

Publiceras ej