11:an e tillbaka

1kommentarer

Ja, ni som läst tidigare vet att 11:an var pappas namn på mig när jag var förkyld - and I'm back! Jag e så snorig och hostig men pigg och glad som vanligt ändå. Näsan rinner och mamma torkar ... det e inget kul. Jag har ev en tand på G också för jag vill tugga på allt. Till lunch stal jag skeden från mamma och tuggade och tuggade och ...plötsligt var skeden för långt in ..så jag spydde upp efterrätten. Nu har jag fått några bitringar av mamma, de e goa och kalla för hon har haft dem i kylen. Så här i huset har det inte hänt mycket idag.
Vi hörs!

1 kommentarer

Maria

10 Jun 2008 11:17

Hej! Skönt med kall bitring! :)

Igår var vi iväg på fest på Magnus jobb och träffade en kopia av dig - ni var jättelika!! Och vet du vad?? Han hette åsså Edvin!! Å vet du vad igen ??? Hans mamma hette Carina!! Konstigt vad?? Å vet du vad igen??? Hans pappa var Skåning och hette Dan.. de bor i Nacka.. ja det fanns många beröringspunkter. Här är allt väl, vi har sommarlov och njuter av ledigheten. Idag lite mulet, skönt.

Kram

Maria

Kommentera

Publiceras ej