Dalatour

0kommentarer

 
Här e jag på släktträff i Fryksås. Det var så fin utsikt över Orsasjön, men det missade fotografen!

 
Vi var ca 90 st, två tjejer var yngre än jag. Det var kanonväder hela dagen.

 
Idag vaknade jag upp hos farmor & farfar. .. med fler myggbett ... mamma fick det till 31 ... i ansiktet! Började tro att det var vattenkoppor men det var fel sorts märke. Jag e förkyld och rinnig i ögat också ... men pigg och glad.

                          
Efter frukost stod jag vid trappan.


Det e ganska jobbigt att stå. Svårt att balansera ... och mitt i allt blev jag bajjig - oops!

 
De stora lägger i bryggan. Farfar säger jag får va med när jag fyller 13 år!

 
Kolla jag står ... no hands!!

 
Premiärbad!! Första gången i riktig sjö. Kuligt!! Jag sprallade jättemycket. Tur att farmor höll mig.

 
Innan vi åkte hem satte farfar upp gunga till mig. Det var mysigt för det blåste i håret och kittlade i magen. Jag t o m släppte taget så att mamma blev rädd.

Kommentera

Publiceras ej