De e mycket fotboll nu!!

2kommentarer

Syrran spelar Mästarcupen och pappa är där hela dagarna. Idag på fm var mamma och jag och tittade. Jag brukar ju kunna va turmaskot ... men inte. Vi gick när det var 0-6, då hade jag somnat.

Måste ju också berätta att jag har fått ny vagn idag!! Bra, för då kan jag åka vagn i Spanien. Den e orange, rätt cool färg. Kul att åka i var den också. Jag  fick åka framåt!! Så jag ser allting först. Trist för mamma som inte får se sin söte son så mycket som innan. Det är nyttigt att börja klippa banden ... hihi!


Har varit hos Aja idag. Hon e för kul. Vet ni vad hon gjorde?! Jo, hon plockade ut massor av grytor och lock och två slevar ur skåpen och sen hade vi trumkonsert!! Först var jag lite skeptisk men sen satte jag igång med trumsolon!! Jag hörde talas om lådor i garaget men mamma hann inte titta på dem idag. Aja var i alla fall inne där och plockade ut en rolig sköldpadda som går själv!! Undrar vad mer det finns i lådorna ...


Nu är vi på väg till fotboll igen. Måste bara äta gröt och ta på varmare kläder.

2 kommentarer

Aja

15 Jun 2008 20:24

Edvin! Jag tror att du och jag ska titta och rota i garaget själva, utan mamma. Vi gör det när vi är ensamma nån dag. Kan du inte komma hit snart igen??Snäääääääääälla!

Aja

15 Jun 2008 20:26

ÅHHH! Vilken häftig vagn! Kan man köra rally med den?

Kommentera

Publiceras ej