Det blåser!

0kommentarer

Jag har inte blivit dålig på att skriva utan det är dumma nya bloggadressen de har tvingat oss till som strular. Mamma kan inte logga in oss. Just nu har vi en så där fyra olika lösenord och det är en chansning på vilket som släpper in oss!??

Jag snorar vidare ,,, lät som let's dance "..och nästa bebis som snorar vidare e......Edvin!". Jag har sovit skönt hela natten, ingen missnöjdhet eller napptapp som jag inte klarade själv. Vaknade 8.20. Gott! Har sen härjat runt som vanligt; på matten, jagat burkarna som rullar, plockat ut CD-skivor, "läst" NWT på mitt sätt ... ja, osså mitt nya: ställa mig upp för jämnan mot soffan - antingen mamma e där eller inte. Det e kul för då når jag sakerna på bordet. Fick tag i NWT där, TV-kontrollen, penna och en bok om bebisar. Mamma sa "tack, tack" och sköt  in allt till mitten. Hm, måste se till att töja ut mina gummibandsarmar som farmor säger att jag har.


Det blåser massor ute idag. Min pool har flyttat sig - fast utan vatten. Badbollen och simringen far sin egen väg och en vas har trillat och gått sönder. När vi gick på eftermiddagspromenad så flög det nästan in grus i ögonen .. ja, kanske för min del var det sömngrus. Jag var ganska trött då men trilskades med mamma att sitta upp ändå.

Kommentera

Publiceras ej