Fest på en måndag!

1kommentarer

Måndagar då är pappa hemma på förmiddagen. Fast jag sov på slutet och vakna när mamma ringde på dörren. Det var ännu en varm och solig dag så jag prövade min nya pool. Det var skojigt, men lite kallt i vattnet.

På kvällen kom farmor och farfar. De gav mig gröt och sedan lekte farfar med mig på gräset. Han försökte lära mig lite bustrix och jag testade några av dem. Sedan åt de också mat och jag var med och satt med mina leksaker på altanen. Plötsligt tyckte de att jag skulle lägga mig. Det tyckte jag var konstigt, kalaset var ju inte slut än. Så jag trilskades lite. Jag låtsades sova och sen skrek jag så att de fick komma in och titta till mig. Det gjorde jag några gånger, men sen var det inge kul längre så då tyckte jag det var lika bra att sova.

1 kommentarer

© Katta

03 Jun 2008 15:49

Aaww :)
Jag bor fraktiskt granne med havet, så jag har det extra lyx ;D

Kommentera

Publiceras ej