Finns här några av mina fans kvar??

0kommentarer

Vi har inte fixat komma in och skriva... det strular massor och mamma kämpar med adresser och nya lösenord.

Sen sist ...
* Förkylningen e bättre jag hostar en del på natten och blir rejält täppt - kan inte andas och ha nappen i munnen samtidigt. Läskig känsla! Då gråter jag och pappa sprutar in nån äklicg koksalt och jag gråter och mamma vaggar mig. Sen e allt mysigt och mamma fortsätter vagga, sjunga lite och klappa mig i håret. Så gott jag somnar!

* Farmor och farfar var här igår. Det är kul då, jag e i sån trim då. Kryper runt och visar upp mig. Visade farfar att jag kan stå själv vid soffan och hålla med en hand i bordet. Mamma kom hem och hade hittat solhatt till mig. Ganska mysig... lite som en egen hydda.
 
Cool hatt, va??

Farmor gav mig välling och det var så mysigt, hon gillade vår lilla myshörna och godnattmusik. Jag somnade hos henne. Gossigt!

* Idag har jag stått både vid bordet och vid träburken. Det e lite svårare att hålla sig fast vid träburken för den e så låg.


På em håll jag mig i bäää-pallen och då gled den lite framåt, jag fick flytta fötterna och den gled ... räknas det att jag gick själv då?? Mamma höll inte i mig.

* Vi har varit med Aja på shopping idag. Hon e stollig ..hon dyker upp på alla möjlga ställen mellan kläderna i affärerna och hojtar. Jag kan nästan säga ajjajja... Vi handlade mest "bra att ha"-saker till Spanien på apoteket.

* Kom i säng sent och somnade bums. Imorgon börjar sommarlovet ... jag vet inte vad det är?!

Kommentera

Publiceras ej