Hasta luego!

1kommentarer

Nu e massor av väskor packade. Jag har med säng, skuggtält, simring, leksaker, nalle och gossedjur, massor kläder, mat, välling och gröt ... och solbrillor!! Vi ska till Spanien imorgon. Jag ska åka flygmaskin. Det e nån stor jättefågel sa mamma nu vid vällingen. Sen ska jag lära mig att säga "ålla" som alla säger i Spanien när de hälsar.

Jaaa, alla ni .. nu vet jag inte om jag kan skriva på ett tag men jag ska göra allt jag kan för att ni ska få lägesrapport nån gång. Vi kommer hem den 4 juli så sen e jag tillbaka och skriver ... nån dag för sen ska jag till mormor!!

Kram och ha en kul midsommar... jag missar nån groddans säger mamma ... vi får ta den nästa år!


Vamos a la playa ..da dada da!

1 kommentarer

Ella

22 Jun 2008 20:06

på min blogg är det mollys kissemisse som jag håller :)

han heter elvis, gulleplutt va?

nästan lika söt som dig edvin (:

saknar er och hoppas att du får det kul i spanien :)

KRAMAR

Kommentera

Publiceras ej