Uppochner

0kommentarer

Jag upptäckte att allt såg annorlunda ut om jag låg med huvudet ner för mammas knä. Det var superkul! Tv:n stod i taket såg det ut som och nästa gång testade stod böckerna uppochner i bokhyllan. Det var så kul att jag prövade det i eftermiddags också.

Mer som varit uppochner idag är väl mina sovtider ... det blir ingen sova ... var sååå trött efter lunch att jag nästan somnade sittandes i vagnen bakom mina solglasögon. När mamma fällde mig i vagnen protesterade jag inte utan somnade i givakt. Så gott! Vaknade bakom en gardin i vagnen ... ja, pappa har slarvat bort myggnätet!

Bad i pool var i upprätt läge. Det e grymt kallt fast det glömmer jag bort snabbt eftersom det är så mysigt och kul att plaska och jaga fiskarna.

        



 
Mellis var uppochner tyckte nog mamma. Jag sköt ut stolen, hade fötterna på bordet, skakade på huvudet, grät och kastade flaskan i golvet. Mamma trodde nog jag kommit i trotsåldern och jag såg att hon började ge upp. Fast hon känner ju mig; jag gråter ju inte för skojs skull. Hon är bra, för hon listade ut att det var magen som dummade sig. Jag fick ligga flygplan på hennes arm som jag gjorde när jag var bebis. Sen var jag OK för att äta klart mackan och bananfluffet.

Nu ligger jag i sängen och sover uppochner ... ja, med fötterna på kudden alltså!

Kommentera

Publiceras ej