Ja må han leva!

0kommentarer

Trots att jag somna sent så vakna jag tidigare än vad mamma och pappa hoppats på. Tacka för det när vi skulle överraska pappa med en massa presenter. Han blev glad för alla och jag fick leka med snörena och pappret, Innan frukost gick vi på en promenad. Strålande väder idag.. 

Sen åkte pappa och jag på fotboll. Jag sov nästan hela halvleken, men sen var jag med och det var spännande. Det var nog spännande för pappa också för han glömde mitt insektsnät på idrottsplatsen.

Sedan följde pappa och jag med och hjälpte mamma välja bikinis. Jag undrar vad jag ska ha för badbyxor i sommar. Någon som har några bra tips?

Efter gröten sov jag i mammas och pappas säng. När jag vaknade passade jag på att ta det jag spanat in på pappas nattduksbord under några dagar. Det gick inte så bra! Jag ramla i golvet och skrämde mamma rejält. Vi fick trösta varandra och sedan hjälpte jag pappa att gräva i en rabatt.

Det är så varmt, 29 grader var det på bilens termometer. Så i natt ska jag få sova med öppet fönster. Pappa ordnar med myggnät så att jag slipper myggor på rummet i natt.


Nästa födelsedag blir mammas, sen är det min tur! 

Kommentera

Publiceras ej