Grå dag och grå kofta

0kommentarer

Idag har det varit grått och regnat hela dagen! Vi har bara slappat. Hämtade posten och det var ett paket till mig från pappa! Han hade köpt en fin kofta i grått med små lappar på armbågarna. Den var lite stor fast det var min storlek men den e väldigt snygg. Gosig att ha i detta höstväder!

Åt go fisk och potatis till lunch med ananas till efterrätt - Mums! Läste reklam, städade lite med mina grytlappar, lyckades få upp två av fem i pop-up- Disney-lekisen. Sen gick vi upp och lekte på mitt rum. Jag körde bil, byggde med klossar och retades med mamma när hon låg och läste i min goshörna.

Mellis var gott! Mamma gjorde banana pancake!! Det är något hon har ätit när hon reste i Thailand. Jag vill också åka till Thailand för det var gott. Mamma hade stoppat i kokos också, helt OK för mig.

Sov, spelade boll och sen kollade jag på TV. Och så var det läggdags!

Kommentera

Publiceras ej