Igår ...

0kommentarer

... på morgonen förökte jag nypa henne på TV i näsan
... ville inte sova fm och mamma fick inte städa där hon planerat
... tog en promenad efter lunch, fint väder. Somnade gott i vagnen
... sov inte länge ute i vagnen
... lekte lite på trappen med mamma i solen
... härjade och försökte hjälpa mamma få klart innan gästerna kom
... picknick i trädgården. Mamma tog foto på något i gräset och kröp ivrigt dit för att se vad det var. Mamma tog bort min hand mitt i ett krypsteg. Där under hade jag mosat ner en lite groda. Den stackaren låg helt tilltufsad och kippade efter luft!! Ojoj! Men den tog sig vidare i det höga gräset.
... trött, så jag fick sova. Vaknade, då var det mörkt och jag hörde mamma och två okända röster var på väg upp i trappan. Jag satt på golvet vid sängen och kramade Nalle. De verkade ganska snälla och pratade fint till mig. Men jag ville ändå sitta i mammas knä för säkerhets skull
... pyjamas på och bekanta mig. Ville ha välling och sova. Mamma och jag gick upp för att natta mig men jag ville inte att mamma skulle gå. Efter tre försök ;i stora sängen, i min säng och i storsängen igen så fick jag följa med ner.
... jag fick sitta med vid bordet och Dick var en kul kille. Sen kröp jag runt och kollade av både Maria och Dick., jag tog Marias skor och tyckte att Dick skulle ha dem
... kl 23.00 tyckte mamma att jag borde sova. Hon la mig i soffan och jag somnade men när hon skulle smita vaknade jag.
... mitt i sömnen vaknade jag av att mamma plockade upp mig och det började bäddas i soffan. Lite störigt så jag började gråta
... sen sov jag och mamma i soffan, lite spännande.

Kommentera

Publiceras ej