Mooncrawl och ny frilla

1kommentarer

Detta har hänt idag ...
* Frukost med pappa, mamma packade.
* Jag fick min nya loppisbil till att spela! Det spelar och låter när jag sätter fast gubben som kör eller djuren som åker - coolt!
* Ny frisyr! Jag och pappa läste fotbollsbok och mamma sprang runt mig med sax och kam. Det kom hårtussar på golvet lite varstans. 3 cm kortare hår!!
* Sovbrottning med mamma - jag somnade inte!
* Loppis ... igen! Pappa köpte en betjänt. Ja, det hette så, nåt man ska hänga kläder på. Pappa bar runt på mig och mamma for runt och kollade överallt. Det blev inga nya lekisar till mig idag. 
* Lunch - gott! Fast mamma blev lite "Åhrrr" när jag kastade alla äppel- och päronbitar på golvet (under bokhyllan t o m!).
*Sovtajm ... fast först kollade jag vad som pågick i mitt rum. Det har kommit upp en lång bild längs ena väggen. Det verkade lite bökigt att få på plats. den ser fin ut, har inte kollat på nära håll än men det e en massa djur på den.
* Mellis - gott!
* Lekte, läste och kröp och gömde böcker under köksmattan. För att distrahera så ingen skulle upptäcka gömstället mooncrawlade jag mig därifrån. Pappa kallar mig Edvin Jackson. Skulle vilja se om han den riktiga Jackson kan mooncrawla.

Nu ska vi ta ner päron att ha med hem, sista blöjbytet och sen sätta oss i bilen. Hörs imorgon hemifrån.

Hejdå, myshuset!!

1 kommentarer

Aja

28 Sep 2008 18:20

Yippieee! Ska vi leka imorgon? Det ska bli så kulit att få träffa dig igen! Du måste visa all dina nya tricks. Kram Tant Aja

Kommentera

Publiceras ej