Muuu

1kommentarer

Efter lunch åkte vi till Kivik. På vägen dit  var mamma beredd med kameran och vi hade tur. Kossorna var vid parkeringen när vi kom. Mamma stannade och tog foton. Sen fick jag komma ut och titta på riktiga Muuu på nära håll. De e ju stora! Fast de ser så snälla ut så jag ville klappa dem. Jag stod och hoppade så glad och ivrig jag var. Sen kom det fler kossor fram och ville se vad vi var för några. En av dem tyckte vi var tråkiga så den vände rumpan mot oss och bajjade!! Den borde haft blöja!

 
Visst e de en fin Muu!!

När vi körde hem så var alla kossorna borta!! Jag fattar inte vart de tar vägen?? Jobbar de i Bregottfabriken? Så de har bara sitt skift till 14.00? Tur att vi fick se dem i alla fall. Hoppas vi kan visa pappa dem imorgon!! Här kommer en bild till:


Det kliade under hakan ....

Det var nog den bästa dagen i  mitt liv!!

1 kommentarer

Aja

25 Sep 2008 23:32

Vet du... Jag älskar ockå kossor. jag tycker de är så coola/ko-la/ och verkar må så gott när de bara står där och tuggar. När du kommer hem till Sverige kan du och jag äta på mina(våra)kotallrikar. Sen har jag(vi-du och jag)koservetter och lite annat smått och gott i koväg.ko-m snart hem ko-mpis.

Kommentera

Publiceras ej