Pappa!

1kommentarer

Imorse skulle vi hinna mycket innan vi åkte för att hämta pappa. Mamma var lite stressad på slutet, helst när jag för att jag envisades med att dra ut allt ur nedersta byrålådan för jämnan.

Vi var tidiga på stationen så vi satt i bilen och lyssnade på "vi sitter i samma båt". Sen gick vi ut och satt i solen på en bänk och väntade.

 
Där ska pappa komma  

Plötsligt började det plinga och några pinnar åkte ner och stoppade bilarna. Sen kommer en stor, jättemegastor bil? Nej, tåg sa mamma.


Stora fina lila tåget

Det var nästan bara pappa som steg ur. Hm, det var länge sen. Jag tror jag tittar bort. Kanske ska kolla lite .. var det verkligen pappa. Nej, jag får nog gömma mig på mammas axel. Sen skickar mamma över mig till pappa och det var ju OK.

 Min goe pappa!

Vi åkte till ICA och handlade och pappa och jag busade och körde race med vagnen.

Hem och åt lunch. Sen var vi i trädgården och kastade päron, kröp runt, lekte med kottar, testade solstolarna och lite till. vid 14-tiden var det dags att sova .. jag hade ju glömt att sova förmiddag.

Omelett och smoothie till mellis.

1 kommentarer

Sofie

26 Sep 2008 20:44

Vilken sötis=)

Kommentera

Publiceras ej