Städa

0kommentarer

Hela förmiddagen har jag och pappa städat. Jag började i pyjamas sen duschade jag och mamma så sen städade jag i endast blöjan. När mamma stylat upp mig var jag snygg i grå shorts och fin grön Diesel-tröja som jag fått av Calle och Jacob. Hela familjen (utom Lovisa som är på ett berg .. Liseberg??!) gick till affären och bytte minnya jacka som var för stor. sen var vi i en myskobutik. Mamma och Hannes gick omkring med var sin påse och skopa. det luktade sött och gott men jag kunde inte nå upp och se vad som fanns i alla luckor som de öppnade. När vi kom ut fick jag hålla en stor plastburk osm jag trummade på och det fanns ett kul klistermärke att riva av.

Lunch: makaroner, majs och laxsås. till en början åt jag bra men sen upptäckte jag att makaronerna var geggigt gosiga att krama i handen. till slut var det så kladdigt att jag kastade allt på golvet. Arrrr!! Arrrrrr! hördes det från mamma och pappa. "arj?" undrade jag.

Dags att sova!!

Kommentera

Publiceras ej