Det kom blooood!!

0kommentarer

Vaknar grymt tidigt om dagarna. Låg och snackade i sängen och ropade på mamma ibland. När jag var påklädd hjälpte jag pappa med att tömma diskmaskinen. Jag fick lägga osthyveln på rätt plats, det brukar jag inte få för mamma - och nu vet vi varför. När jag skulle ta på mig overallen upptäckte pappa att han var blodig på sin hand ... men blodet kom från mig!! Som i sången "Hajjarna" ... "å, de kom bloooood!" Jag fick plåster på min lille tumme. Ett fint med en katt på.

På dagis har allt varit som vanligt. Jag gick bakom Carina och sa "Nina, Nina", till lunch var det mos och korv och jag åt längst ... mamma kom och höll mig sällskap på slutet. Jag hade ketchup långt upp på ärmarna.

Hemma sov jag och när jag vaknade var Lovisa hemma. Mellis med fluff, macka och pepparkakor. Sen gick jag och mamma ut på baksidan och lekte. Vi rullade boll på en plastlåda som står där ute. Kul!!

Kvällen var som vanligt: Nasse, äpple och kex, bus med mamma, Nasse, pyjamas, välling och Godnatt!

Kommentera

Publiceras ej