Fredag

0kommentarer

Kapitel 1: Jobbade med pappa en sväng för mamma skulle klippa sig. Jag var lite i lekhörnan, satt hos farfar och hjälpte honom och sen sprang jag mest i korridoren. Pappa och jag hann gå och handla också. Jag fick smaka våfflor i affären.

Kapitel 2: Lunch med mamma och pappa på restaurang!! Jag fick en bra stol med träkulor. Salladstallrik med gröna långa bönor, pasta och klegga. Sen fick jag långa spagettisar och kyckling. Det var gott och jag skötte mig bra. Ägaren gillade mitt namn!

Kapitel 3: Ella-Bella-Bus! Ja, jag fick besök av Ella och hennes minilillebror Love och mamma. Jag sov i och för sig när de kom men när jag hade mornat mig så kunde vi äta mellis bredvid varandra, som vi brukar när vi ses! Mamma gjorde våfflor med hallon och grädde på. Jag ville hellre ha havrekex och bananfluff. Ella gillade mammas bananfluff, ja och våfflorna.
 
Lille Love låg på golvet och sprallade och lät lite mullrigt ibland. Sen lekte vi med bollar, bussar och böcker. Ella gillade mitt kök. Vi hoppade och busade i Faboy och sen kollade vi på Nasse. Jag satt på min ko-kudde och Ella fick en kudde att sitta på bredvid. När de skulle åka hem vinkade jag i dörren. Hoppas vi kan leka snart igen.

Kapitel 4: Kväll med lek, Nasse och kvällsmat. Sen var det pyjamas på. Vällingen smög jag till mig i soffan framför TV:n och sen gick vi in och letade fram Nalle och napparna i sängen. (Jag hade fyra(!) stycken i sängen inatt!!)

Kommentera

Publiceras ej