Jag vill mycket!

0kommentarer

Vi gick ut efter mellisen. En kort stund på baksidan sedan tog jag min pulka och drog.  Ibland förstår mamma och pappa inte vad jag vill och då blir jag arg och besviken. Det ska bli skönt när man kan prata mer rejält. Jag blir också arg när jag inte får göra som jag vill. Så blev det nu. Pappa gick med mig och vi kom till busshållplatsen. Jag ville fortsätta till affären men pappa gav mig två andra alternativ. Jag tyckte mitt förslag var bättre. Så det slutade med att jag blev arg och grät. Det hjälpte inte så mycket för vi gick hem i alla fall.

Vi bytte pulka mot vagn och gick till affären. Vi skulle handla ägg och jäst. Pappa skulle visst baka. När vi kom hem var grannens barnbarn Olle ute med sin pappa. Vi hann kasta lite boll innan vi gick in.

Kommentera

Publiceras ej