Lördag hos Ia och Dkk

0kommentarer

Jag passade på att sova i bilen dit. Först blygade jag mig lite men sen var det jättekul. Det blev mycket bus: jag gick i Ias inneskor det var lite svårt som när jag läde mig gå nästan. Så sprang jag och kastade mig i stora sacosäcken och skrattade massor. Jag åt Dkks choklad, en stooor bit! Sen satt jag hos Dkk i soffan. Jag fick inte mer choklad ... då tog jag en sockerbit. "Nej!", sa både Ia och mamma. När mamma såg att jag var lite gäspig så fixade Dkk Pippi på TVn. Jag tog nappen och en nalle och satte mig i soffan och mös. När jag kände mig redo för bus igen gick jag en brottningsmatch mot Dkk. Jag vann hela tiden för jag golvade honom lätt och fick t o m hjälpa honom upp igen. När vi skulle åka hem ville jag inte med. Ia tyckte min Peru-mössa var fin. Kanske hennes bebis i magen får låna den. Det gäller att starta tidigt med att fjäska in sig hos tjejerna.

Kommentera

Publiceras ej