Det går magsjuka på skolan

0kommentarer

Idag var vi bara åtta stycken barn på skolan. Kallt var det också: -22 imorse när pappa och jag joggade dit. Trist för Oliver var inte där och Viggo var inte där. Jag var inget sugen på mat heller idag. Åt lite av pappas havregrynsgröt i morse. Inte något nästan till lunch och slickade av pålägget på mellismackan. Lekte lite med Melissa och när mamma kom satt jag hos Micke. Jag var trött och ville sova. Mamma och jag åkte hem och jag lyssnade på en ny saga som kommit med posten. JAg somnadenästan med det bums.

Låg länge och mös i sängen och gosade med alla mina mappar (nappar). Sen var det en envis bajj på gång. Sen var det bra!! Drack två glas 'Boy och åt äppelmos ... det är en sån dag idag. Lekte lite och hjälpte mamma med tvätten. Sen skulle jag se Nikcke 'fiken men då började det programmet pappa brukar se så då ville jag se det ... åtta och de lagar mat. Låg hos mamma i soffan. Efter vällingen låg jag kvar och ville se curling ... "oh neeej!!"ropade jag ibland för jag har hört att man ska göra så när man kollar på sport! Somnade just efter matchen, synd de förlorade!

Kommentera

Publiceras ej