Fika på skolan

0kommentarer

Idag valde jag kläder själv. Tigertröjan. kom lagom till frukosten. Det var inte många barn på skolan idag heller, till frukost var vi bara 4 st! saknar mina kompisar men bilbanan finns ju kvar. Det var fiskbullar till lunch. sov inget. Sen var det fika på eftermiddagen. Det var inte så mycket föräldrar som kom. Pappa kom i alla fall. När det var semla såg han ganska nöjd ut. Jag åt också semla. Åkte vagnen hem sen. Sista biten fick jag gå själv.

När mamma kom hem hade hon handlat. Såg en låda med lego?! Vem ska få den???? Åt rå falukorv innan den kommit i grytan. Från talriken åt jag lite majs och mycket senap och ketchup!!

Hade bilrace med mamma i köket. Var ganska trött sen så det blev blöjbyte, pyjamas, välling och sen sov jag nästan.

Kommentera

Publiceras ej