Jag e sjuuk!

0kommentarer

I onsdags hostade jag massor på morgonen men var pigg och gick till förskolan. När mamma kom och hämtade mig var det gott att gå hem. Hade hostat myket på förmiddagen men varit ute och lekt och ätit mycket korvstroganoff. gick hem och vilade, kändes lite varm.

Lekte som vanligt på kvällen och ville tvunget somna hos mamma i soffan.

Hostade mycket på natten, fick medicin och sov vidare. Var hemma hos mamma på torsdagen. Var rätt hängig och tittade mycket på TV. Sov ganska bra men hostade mycket när jag skulle upp imorse. Var hemma idag också men mycket piggare. Vill t ex inte sova. När mamma och jag la oss. Började jag hosta och var tvungen att hämta vatten. Sen ville jag ha Rorri och Store Chris i sängen. Sen hämtade jag mina Bamse-böcker. "Smutsig" om händerna så jag ville ha handkräm ... så höll jag på tills mamma tröttnade och la mig i min egen säng. "E vaken" var det hon hörde sen...

Kommentera

Publiceras ej