Onsdag på skolan

0kommentarer

Idag kom jag också lagom till frukosten. Vi hade fastnat vid tåget på vägen till skolan. Gissa vem som var på skolan idag!? Oliver!! Kul, han lekte tittut med mig när jag kom. Var ute och lekte på förmiddagen. Lunch var gott det var kålpudding! Åt två portioner med pudding och potatis. Lyssnade på saga när mamma kom.

Var lite trött så jag lyssnade på Vilda djuren två gånger och sen gick jag och mamma in i mammas säng och läste Fabian-boken. Somnade gott sen.

När jag vaknade och ätit macka med messmör hittade jag lego som mamma köpt till mig. Vi byggde lite och sen körde jag bil. vi ska ta med legot ner till Skåne. Mamma har packat allt vi ska ha med oss. Hela hallen e full. Fast nu vet jag inte om vädret bråkar med oss imorgon och vi kanske måste vänta med att åka till på fredag. Får se ... mormor väntar ju på oss!!

Kommentera

Publiceras ej