Så trist egentligen, men kul det blev!

0kommentarer

I lördags skull mina nässkusiner (nästkulsin, syssling, tremänning) komma till oss. vi hade fixat, städat, plockat och lagat mat hela dagen. JAg hjälpte till att duka och hann både duscha och ta på fina kläder (eller .. ja, inte det som mamma hade plockat fram utan jag valde själv). Precis när vi trodde de ringde för att få vägbeskrivning så sa de att Rasmus just hade kräkts!! Nääe! Det går jättemycket kräksjuka både på min och mammas skola och vi e inte sugna på att ligga och spy ... Så det blev inget barnbesök!!

Vad skulle vi göra med all mat?!! Vi ringde till våra Aja och Lasse och de fick rycka ut på matkväll. Det var jättekul. Jag åt majs och drack mjölk. Sen sprang jag runt.

Det blev mycket bus med Aja. Sen tittade jag och Lasse på Musse Pigg för mamma hade köpt nya filmer. När jag skulle ta på pyjamas tycket mamma att jag skulle kissa pottan men det kom inget.


Då kom Aja och satt på pottan med mig ...


Vi kissade blomma!! Och det kom kiss!!

Sen gick jag och la mig och lyssnade på Bamse.

Kommentera

Publiceras ej