Två dagar på förskolan

0kommentarer

Igår lekte jag massor med bilbanan. Det e jag, Oliver, Viggo och Adrian som håller till vid bilbanan. Hjälpte till att duka vid lunchen. Sov inte! Var ute och lekte i snön. Gjorde en stor supermanbajj idag också så att Jörgen blev helt chockad.

Idag tog jag och mamma sovmorgon. När vi kom till skolan var alla barnen ute och lekte och Sofia var tillbaka hos oss!! Jag stod och höll mamma runt benen och ville inte släppa iväg henner hur mycket än sofia dansade och försökte få mig att leka. Som tur var kom det en traktor och grävde snö så att mamma kunde komma iväg. Sen var det full fart på Eedin.

Det blev mycket bilbana idag också, ingen sova och sen bus i snön på eftermiddagen. När mamma kom lekte jag med stora grävskopan, jag grävde som den traktorn gjorde i morse.

Kommentera

Publiceras ej