Jag har morgonhumör eller e det trotsålder på gång??

0kommentarer

Vaknade vid 5, låg sen hos mamma och försökte sova vidare. Vi lyssnade på en duva som ropade. Fast jag tyckte det lät som en uggla. Sen somnade vi några timmar. Dags att göra sig klar för stranden. Det var då det började:

Utbrott 1: när mamma satte foten före mig på sista trappsteget! JAG ska ju va först ner!! Blev sååå sur så att jag gick upp och lekte för att lugna mig.
Utbrott 2: När mamma sa det var dags för frukost och sätter min lilla TV för långt ifrån mig vid frukostbordet. Det blev ingen frukost ... då i alla fall.
Utbrott 3: Vi skulle borsta tänderna och jag fick inte själv klämma ut tandkrämen utan mamma gjode det. Jag kan ju sjääälv!!! Då fick jag jag inte borsta tänderna eftersom vi skulle åka och jag bara surade.

Mamma bar mig ut i bilen och jag grät. Sen gick hon in och hämtade badkassen. Då hör jag henne ropa: Ajjj!!
- Vad hände, mamma??
frågade jag från bilen för jag kunde inte se henne men jag hörde henne ...
Hon hade trillat svarade hon och sen dröjde det länge innan hon kom till bilen. Hon haltade och hade hålpå knäet och det kom blod!! Stackars mamma!!
- Jag vill borsta tänderna!! sa jag i allt detta....

Kommentera

Publiceras ej