Picknick i trädgården - va mysigt!

0kommentarer

Efter att vi hade handlat presenter till på lördag och mat så åkte vi hem till trädgården istället för till stranden. Vi la ut en picknick-filt och bytte om till picknickkläder. Kolla in mitt coola linne, med en haj!!


Vi åt vår strandmatsäck. Jag åt pannkakor, pastasallad och 'Boy. Sen var jag kissnödig. Jag tog av mig byxor och blöja och kissade på gräset. Ropade på mamma som trodde jag skulle springa till pottan. Det var lite "mitt på gräset" som jag kissade. vi märkte ut stället med hål 2 från min nya golfbag så att vi inte skulle springa i kisset och bli blöta om fötterna!

Sen var det dags att mysa.


Jag tog på mina solglasögon och hämtade min nya favoritbok från söndagens loppis. Sen läste mamma om loken för mig. Jag kunde inte sova.


Satt i mammas mysstol och läste boken själv en stund men sängen e bäst att vila i.

På kvällen rockade jag loss igen till reprisen av ManBoy. Den e sååå bra och jag kan flera av dansstegen nu.

Kommentera

Publiceras ej