Sista veckan innan sommarlovet började ...

0kommentarer


Efter en lång dag i skolan brukar jag relaxa i soffan med nån bra film. Här har jag lånat mammas halsband. Riktigt snyggt e det och jag får lov att låna det!


Som polisman måste jag ibland göra husransakan så jag övar hemma på mitt rum. Mamma upptäckte vad jag höll på med efter att det hade varit misstänkt tyst för länge. Jag ville INTE plocka upp! Näääe, orkar inte!


När det ev skulle regna en dag på väg till dagis plockade mamma fram min Byggare Bob regnjacka som jag hade glömt bort. Passade på att ta på mina snygga gummistövlar också.



Förbereder semestern genom att tvätta min Spanien-tröja och min röda Byggare Bob-tröja. Bäst att sitta och passa så att det snurrar som det ska. Mamma sa att de skulle dröja ett tag innan de var färdigtvättade så jag gav väl upp till slut och gick och lekte.

Kommentera

Publiceras ej