Aja mamma

0kommentarer

Igår mårse när mamma och var på väg till dagis så sa mamma:
-Idag kommer Aja och hämtar dig efter skolan.
-Aja-mamma, undrade jag.
-Ja, Calle och Jacobs mamma, Aja
-Kommer Lasse också?
-Tror inte det


När vi kom till skolan berättade vi för Micke att Aja skulle komma. Jag visade i min pärm bild på Aja så att de skulle veta vem Aja är. Efter att vi ätit frukost, lekt med Adrian, lekt ute, ätit lunch, sovit lite, ätit mellis och sen när vi lekte ute så kom Aja och hämtade mig. Hon pratade med Carina och sen åkte vi vagn. Aja tyckte vi skulle gå in i affaren och köpa glass. Jag fick välja Spöket Laban-glass. Det var jag som höll hela stora lådan hela vägen hem. När vi var hemma DÅ åt jag glass - GOTT! Tack, Aja.

Jag visade Aja min nya matta som mamma köpt. vi körde bil, parkerade bilar och var på banken. Aja tycker att jag måste köpa en brandbil för det fanns ingen sån på brandstationen. Sen kom Lovisa och strax efter kom mamma hem.

Kommentera

Publiceras ej