En bra morgon

1kommentarer

Sov som en stock och vaknade utsövd strax efter 7.

Kände att jag var kissnödig och gjorde det på pottan.

Sedan fick min ovana att kasta saker oanade följder. På skötbordet tittade jag på kortet med katterna och kastade sedan iväg det ... rakt ner i pottan. Och den hade pappa inte hunnit att tömma så det var bara att kasta kortet. Nu får jag skriva till mormor och be henne skicka ett nytt kort.

När vi kom till förskolan var det inga bilar där, så pappa trodde nästan att det var stängt, men det var det inte. Jörgen var där, men det var två avdelningar som var ihopslagna så nu var vi hälften så många barn med dubbel så stor yta. Det ska bli riktigt skoj!

Nu har jag inte tid längre för Nu ska jag leka med Adrian.

1 kommentarer

Mamma

14 May 2010 22:21

Edvin, kortet med katterna är från Ajas mamma, Doris! Vi måste skicka ett foto till henne på dig så kanske hon har ett nytt kattkort att skicka till dig. Det är bra att du kissar pottan.

Kommentera

Publiceras ej