Grillibilly med "mina killar"

0kommentarer

Igår hade vi gäster här. Jag förberedde mig genom att sova. Klädde mig snyggt lagom precis innan de kom. Först kom mina killar:Jesper och Andreas. Sen kom Aja och Lasse. JAg var ute och hjälpte till med grillen först men sen lekte jag med mina killar. Vi gömde oss och räknade och letade. Sen var det mat. JAg satt på min krabbkuddestol. Det blev 3 korvar och mycket ketchup-pruttar. Efter det satt vi och hade mys vid TV:n med pips, bagar och mjölk. Till efterrätt åt jag glasspinne. Jag var uppe länge men vid 22.30 var jag trött och ville ligga mammas säng med Nalle-nappen och läsa bok. Mamma läste "Det var det fräckaste!" om mullvaden som får bajs på huvudet. MArie ville också va med och höra den. Sen kom Josefin och lånade boken för hon tycker också den e bra. När det var dags att läsa Vad finns i blöjan-boken kom Aja också och låg i sängen. Vi avslutade med spindel-boken. Sen la jag mig i min säng och lyssnade på Bamse och läste Bamse i rymden.

Kommentera

Publiceras ej