Sovmorgon

1kommentarer

Idag blev det sovmorgon. Jag var sliten efter fredagens aktiviteter och tyckte att pappa också skulle få sova. Mamma ringde strax före 9 och blev mycket förvånad när hon fick höra att jag sov. Fast jag vaknade när pappa pratade med mamma så jag fick säga godmorgon till henne.

Sen ville jag ligga och dra mig lite så det blev en sen frukost. Gröt O´boy och leverpastejmacka med smörgåsgurka on the side ... mums. Nu är snart leverpastejburken slut.

Ute regnar det så vi får se om vi kommer ut något idag.

1 kommentarer

Mamma

15 May 2010 14:47

Hej, Goding!

Idag har mamma varit på loppis och köpt ett roligt spel som du kan ha här hemma i Skåne. På nästa loppis hittade jag två fina Nalle Puh-tavlor till dig. vi får fråga om pappa hjälper oss att sätta upp dem i sommar!

Puss ungen! Imorgon kommer mamma hem!!

Kommentera

Publiceras ej