Han finns på riktigt!!

0kommentarer

I lördags var jag på konsert ... med Eric Saade!! JAg skulle byta till Eric Saade-kläder redan på morgonen men det behövdes inte. Det blev en lång dag. Först på kvällen efter BarnTV var slut och jag ätit kvällsmat så var det dags att göra sig iordning istället för att ta på pyjamasen. Jag hade Eric svarta byxor, lila tröja (det hade han när han sjöng för prinsessan i somras), röda skor, motopedjacka och solglasögon och hattkepsen. I bilen upp spelade vi Eric Saades skiva på högsta volym. Jag sjöng och diggade men hann precis klart med Put your hearts .. innan jag somnade. Klockan var ju halv tio! När vi var framme väckte mamma mig och efter jag vaknat gick vi in. JAg fattade inte egentligen vad sóm skulle hända. Men jag förstod att jag skulle bli tvungen att sitta på pappas axlar om jag skulle se något!

Plötsligt är han där och börjar med Hannes låt ...

 Sen var det Put your heart ...

 Han t o m ManBoy ...

 
... och den låten som mamma har börjat tycka om!

Efter sista låten så hade mamma berättat att alla skulle ropa Eric så att han kom in igen. Och det gjorde han!! Och sjöng Popular!! Sen var det slut på riktigt och jag stack in på diskot. Där dansade vi Waka-Waka och sen var det dags att åka hem. Gissa om jag somnade snabbt!!

Kommentera

Publiceras ej