Sträntemölla

0kommentarer

Pappa har länge velat åka till något som heter Sträntemölla eller nåt. Jag vet bara att det är många kor som bor där man parkerar.

Vi klev in i skogen och jag hade mycket spring i benen. För mycket tyckte mamma och pappa för jag stannade inte vid de farliga stupen som jag inte såg men som de såg!


Längre in i skogen fanns ett fint vattenfall!!


Snacka om spring i benen och bus i blicken!!!




Som jag sa så bor det massor av kors där runtomkring. Jag fick bevis på det när jag kom farande mot bilen ... splash! Jag trampade rakt i en kobajs med mina nya Buzz Lajjtjörr-skor!!! Pappa blev inte glad!! HAn ville kasta skorna för han tyckte de luktade för illa för att ha med in i bilen hem!! Tur mamma kom och räddade upp det hela med lite våtservetter!!

Kommentera

Publiceras ej