Barnmässa

0kommentarer


För ett tag sen var mamma och jag på Barnmässan här i Karlstad. Och kolla vem vi träffade där!! Bananer i Pyjamas!! De var jättesnälla och vi fick ta ett kort på dem.


Sen träffade vi en kille som trollade för  mig! Han hade såna röda näsor pappa brukar sätta på näsan när han sk avara rolig. Killen var duktig för jag plockade fram röda bollnäsor från hans hand. (ser ni förresten min fina nya ryggsäck??! Den fick jag av Elisabet dagen innan! Hon kom hem till mamma och mig och hade sååå många fiiina Blixten McQueen-presenter med!! TAck, snälla snälla Elisabet)



Mitt favoritställe ... mamma fick dra mig därifrån efter en låååång stund. Sen smet jag dit själv en gång. Mamma hittade mig lätt, hon visste att det var dit jag sprang. Jag fick köpa DJ för mina pengar!! Jag ville ha Boss också men det tyckte inte mamma!!


Kolla!!! Bamse ... och jag!!! Han var så fin. Men jag vågade inte känna på hans muskler!


Här står jag och kollar på Bamse-gympa.

Kommentera

Publiceras ej