Lördag

0kommentarer

Idag gick jag och pappa upp först. Jag tittade på barnTV och åt flingor och Marianne-kex till frukost. Sen kom mamma upp och då tittade jag på Eric Saade på TV:n. Mamma hade spelat in när han vann i torsdags. Jag sjöng och dansade i soffan. Till mikrofon hade jag knappväljaren till TV:n. Mamma ville inte höra på Erik Saade mer än 4 gånger idag så jag fick gå med på "bara två gånger till". Sen ringde jag till Adrian. Jag är duktig på att prata telefon nu:
Hej! Det e Edvin. Får jag prata med Adrian? Då kommer Adrian och han berättar att han ska iväg och ringer mig när han kommer hem.

Jag och pappa gick till lekplatsen men vi hann inte vara där så läng för jag råkade kissa på mig ... Så då gick vi hem igen!

Det blev till att bada och plaska i badkaret istället, tjohooo!!

Lunch: lax, potatis, dillsås och majs! Det är fortfarande supermumsigt. Sen har jag lekt, gjort experiment på mitt rum, spelat musik ...

Nu leker jag med min mobil och väntar jag på att Adrian ska ringa ....

 

Kommentera

Publiceras ej