Oh my God!!!

0kommentarer

En eftermiddag var jag hemma hos Aja för mamma var i Skåne och pappa skulle på fotboll. Vi lekte som vanligt: Vi gick ner i grottan, lite försiktigt, och hämtade leksaker. Sen gick vi ner en gång till och hämtade fler leksaker. Så fikade vi. Aja hade Hello Kitty-kex!! Det ville inte jag ha! Det e ju för tjejer, rosa! Carolin gillar dem. Men i alla fall så smakade jag kexen och de var väl helt OK. Så jag tog ett till. Aja har ett roligt kylskåp med en ismaskin i dörren. Det var kul att trycka på isbitar där.

Så lekte vi igen. MEd bilarna, med superhjältedockorna och sen var jag törstig. Då var Calle och Jacob också hemma. JAg ville hänga lite med de stora killarna i köket så jag passade på att ta lite isbitar. Men va nu då?!? Det kom inga ... men det mullrade i maskinen ... och plötsligt så booom så kom isbitarna trillandes ... Oh, my God!!! ropade jag. Det tyckte Calle och Jacob var coolt sagt.

Kommentera

Publiceras ej