Stora människan

0kommentarer

Igår när mamma hämtat mig på dagis åkte vi till stora leksaksaffären för att byta en present jag fick när jag hade kalas. Vi kollade, valde och till slut efter en dubbelkiss bestämde jag mig för att köpa Lewis Hamilton eftersom Flexi traxx-Bärgarn var slut. När vi kom till kassan stod en stor kille där. Han sa han ville ha en Elektronisk Blixten!!! Jag sa till mamma att jag tyckte att vi ocså skulle köpa en sån. Mamma hörde priset så hon tyckte inte det. Sen kom tanten i affären med ett paket som både mamma och appa skulle få plats i!! Jag tittade längtansfullt efter paketet ... och fick min lilla Lewis Hamilton.
 
Men jag kunde inte sluta att fundera ... så när vi kom till MAXIS frågade jag mamma:
- Vad skulle den där stora människan med en Blixten till??!
Mamma gissade att han köpte den till sitt barn! Så den stora människan skulle inte ha den själv, alltså ...

Kommentera

Publiceras ej